اقداماتی که ریشه در ارزشهای اصلی ما دارند، ارزش جدیدی ایجاد میکنند، کمکهای ما را به جامعه پیش میبرند و ما را در یک جایگاه رقابتی قوی قرار میدهند.
هویت گروه یوکوگاوا
برند یوکوگاوا چیست؟
نام تجاری Yokogawa مبتنی بر اعتماد مشتریان است که ما از زمان تأسیس خود پرورش دادهایم و تمایل ما برای جبران این اعتماد متقابل است. تفکر پشت برند در محصولات، خدمات و راهحلهای یوکوگاوا منعکس میشود. تحت این برند، ما همچنان نیازهای سهامداران خود را برآورده میکنیم و برای انجام مسئولیت های خود در جهت خیر همه مردم و جامعه و آینده سیاره خود عمل میکنیم.
هویت گروه یوکوگاوا
اصول بنیانگذاری
پس از تأسیس شرکت، تامیسوکه یوکوگاوا ایچیرو یوکوگاوا، رئیس آینده و شین آئوکی، مدیر ارشد مهندسی آینده را تشویق کرد و گفت: «نیازی نیست نگران سود باشید. فقط فناوری ما را یاد بگیرید و بهبود بخشید. شما باید محصولاتی بسازید که احترام مشتریانمان را برای ما به ارمغان بیاورند.» این کلمات در اصول پایه گذاری ما به ما منتقل شده است.
چشم انداز ما
برند و هویت ما
اصول بنیادی
بر اساس اصول بنیادی ما، فلسفه یوکوگاوا به عنوان بیانیه ای در مورد مأموریت یوکوگاوا برای بشریت و سیاره زمین فرموله شد. این دستورالعمل در مورد ارزش هایی که مردم یوکوگاوا باید از آنها حمایت کنند است.
فلسفه یوکوگاوا
فلسفه یوکوگاوا درباره اقداماتی که باید انجام دهند، ارائه میدهد. هنگام تدوین بیانیه هدف یوکوگاوا، عبارت جامعه پایدار را انتخاب کردیم تا تاکید کنیم که در کسب و کار کمک به خیر سیاره خود هستیم.
هدف یوکوگاوا
هدف یوکوگاوا بیانی از تعهد ما به برآوردن نیازها و انتظارات مشتریان، بازارها و جامعه است و معنایی را که برای جامعه دارد. هدف دادن قدرت و جاه طلبی به سازمان و مردم برای ایجاد تحول است.